Monday, March 3, 2014

Apple's New CarPlay System zal blijken tientallen miljoenen auto's naar iPhone-accessoires

Apple's onlangs aangekondigde CarPlay , dat is de rebranded versie van iOS in de auto , een systeem voor het omzetten van in-car entertainment systeem van uw voertuig in een iOS - aangedreven dashboard gevoed inhoud en hersens door je telefoon , is een spel dat enorm kunnen uitbreiden de Apple mobiele ecosysteem - door aan auto's in -app enabled iPhone-accessoires .

Het CarPlay systeem werd geopenbaard vandaag tijdens de Autosalon van Genève , waar partners Ferrari , Mercedes - Benz en Volvo al aangekondigd dat ze zouden beginnen scheepvaart - CarPlay enabled voertuigen, die bestuurders deze week . In 2014 zal deze groep uit te breiden naar Honda , Hyundai en Jaguar omvatten , en verder dat het zal verzonden worden in auto's van BMW, Chevrolet , Ford , Kia , Land Rover , Mitsubishi , Nissan , Open , Peugeot - Citroën , Subaru , Suzuki en Toyota.

Er zijn nog enkele fabrikanten ontbreken in deze lijst , waaronder Fiat stateside merk van Chrysler en elke auto bedrijf uit VW-groep , maar echt dat betekent dat Apple zal binnenkort hebben directe toegang tot een platform expansie die haar producten en software vooraan in het midden in potentieel kon zetten meer dan 15 miljoen nieuwe plaatsen per jaar - dat is hoeveel nieuwe auto's wereldwijd werden verkocht vorig jaar .

De integratie werkt door middel van de iPhone bliksem poort , wat betekent dat het is alleen compatibel met de iPhone 5 , iPhone 5s en iPhone 5c , en natuurlijk niet steeds nieuwe auto verkocht zal CarPlay integratie hebben ingebouwd ( het zal waarschijnlijk een add-on optie voor veel van deze fabrikanten is, aangezien het een kans om extra waarde te bieden en dat is over het algemeen de manier waarop upgrade pakketten werken ) .

Toch , het is een grote potentiële markt , en hoewel het vertegenwoordigt bestaande mensen die al een eigen iPhone-apparaten , het heeft nog steeds de macht om verkoop van de iPhone beïnvloeden via het netwerk -effect , op dezelfde manier bestaande ecosysteem accessoires doen . Hoe meer apparaten ' Made for iPhone ' of met - app enabled software en functies, hoe beter voor de totale vermogen van Apple om zijn gadgets aantrekkelijk voor klanten.

Maar CarPlay heeft nog meer op zijn kop dan de meeste van de accessoires in Apple 's web , Het is een manier om de werkelijke iOS gebruikstijd opstaan ​​, in een tijd waarin het gebruik anderszins min of meer onmogelijk om zou zijn . Het systeem is ontworpen om het gemakkelijk om toegang te krijgen en gebruik alleen diensten en software van uw iPhone via Siri , touchscreen display panelen en knoppen, toetsen en andere hardware controles. Het biedt toegang tot hands -free bellen functies , maar ook Siri zoeken , berichten en kaarten . Dat laatste betekent dat Apple de gelegenheid haar eigen kaarten van concurrenten zoals Google duwen zal hebben , en dat is een groot probleem voor haar inspanningen om de dienstverlening te verbeteren .

Al dat extra gegevens verzameld zal helpen bij het verbeteren van de nauwkeurigheid van de kaarten en vluchtroutes , en op zijn beurt dat betere prestaties en betrouwbaarheid voor de consument betekent . Plus, het is een gastheer van locatiegegevens die ging niet opgevangen vóór , die Apple kan gebruiken geanonimiseerd om het te helpen een beter beeld van het iOS-apparaat gebruik algehele schilderen.

Tot slot , Apple touts dat dit zal werken met andere apps , zoals podcasts en een aantal muziek- diensten van derden , waaronder Beats Radio , iHeartRadioMuziek , Spotify en Stitcher . Nogmaals, software - auto gerichte functionaliteit is een kans voor Apple om het ecosysteem te groeien . Op basis van deze eerste onthullen , het lijkt waarschijnlijk in de vorm van een geleidelijke , met de hand geselecteerd uitrol meer verwant aan hoe Apple heeft behandeld voegen Apple TV-software partners nemen , maar uiteindelijk betekent meer software , op meer plaatsen , voor meer iOS -gebruikers , en de sleutel tot het houden van het gebruik omhoog .

Apple werft gebruik bij vrijwel elke gebeurtenis van deze dag , maar gebruikt deze als een metriek met verdienste , een waarin het zegt je eigenlijk kunnen verzamelen meer waardevolle informatie over de tevredenheid van gebruikers dan in iets meer algemene als de totale verkoop unit . CarPlay geeft haar gebruikers meer excuses om uit de buurt van de kudde te wagen , zelfs voor tijdelijke afwezigheden , en dat is zeker helpen duwen klantenbinding onder iOS gebruikers nog hoger .

Canon NB-4L Battery ChargerSony NP-BG1 Rechargeable BatteryCanon NB-4L Li-Ion BatterySony NP-BG1 NPBG1 Battery Charger​  Hand Held Metal Detector

No comments:

Post a Comment