Thursday, December 5, 2013

Dell's CMO onthult plan voor succes als private onderneming

Inzet van Dell van Dell om een eigen bedrijf te worden werden onlangs afgerond met het oog op de flexibiliteit om zich te concentreren op haar toekomst zonder driemaandelijkse druk van Wall Street hebben . Met voortdurende dalingen in de pc-markt , zijn er veel vragen over hoe Dell de inkomsten en winsten kunnen groeien. Omdat het bedrijf de communicatie- leider tijdens de oorspronkelijke IPO , was ik nieuwsgierig hoe het nu zou veranderen dat het bedrijf weer prive. Dus vorige week had ik een gesprek met Karen Quintos , Dell CMO , om haar inzichten te krijgen in toekomstige marketing strategie van het bedrijf .

Ellett : Ik was gewoon herinneringen over welzijn op Dell en het nemen van het bedrijf publiek . En nu je doet juist het tegenovergestelde .


Karen Quintos , Dell CMO
Quintos : Ja . Het is eigenlijk een vrij interessante negen maanden op het gebied van het houden van klanten en medewerkers gericht op de waarheid geweest . Maar nu dat de stemmen aangenomen , hebben we een heel nieuw hoofdstuk geopend . Het is ongelooflijk spannend , bevrijdend , en kunnen we al zien hoe het stond ons te richten op de langere termijn. Vanuit een marketing perspectief , het is geweldig om eindelijk de kans om uit te gaan en vertellen ons verhaal en praten over alle van de grote dingen die we doen.

Ellett : Een van de dingen die startups doen schrikken veel grote bedrijven is dat ze zich richten op het benutten van kansen grotere bedrijven kunnen niet profiteren van . Als ' s werelds grootste start -up "wat is de kans zie je dat je bent nu beter gepositioneerd om aan te vallen als een particulier bedrijf ?

Quintos : Een is een verdubbeling neer op het maniakale focus die we hebben op de klant. Een tweede is het kunnen plukken een paar plaatsen en echt benutten wat we willen wereldwijd doen . We zijn nog steeds zwaar geïnvesteerd in de PC , de tablet markt , de opkomende markten en verkooppunten . Dat alles is consistent en iets dat in een go -private gelegenheid zullen we kunnen blijven richten op.

Vanuit een marketing perspectief zal ik je vertellen twee gebieden waar we belangrijke kans . Een daarvan is onze volgende fase van het merk Dell . Als een zaak van de feiten, zullen we demonstreren dat bij Dell World ( week van 9 december ) . Het gaat om ons erfgoed te benadrukken en wat heeft Dell succesvol vanuit het perspectief van het inschakelen van andere grote bedrijven om hun volledige potentieel te bereiken gemaakt . Dus we zullen brengen in de verhalen van andere grote ondernemende merken die zijn gegaan van dit soort startup idee aan het worden grote , krachtige wereldwijde merken , allen met dit begrip van de technologie in de kern . Verhalen die vergelijkbaar is met de Dell- verhaal zijn .

En ten tweede , we doen een heleboel interessante dingen gebruik te maken van nieuwe technieken , zoals Idea Storm en crowd sourcing , en nieuwe technieken in de sociale media , om erachter te komen hoe je snel de beste en de slimste ideeën bij Dell Garner . En erachter te komen welke van die we willen lanceren .

Ellett : Als onderdeel van deze going private heb je ook de onderneming geherstructureerd . Hoe gaat dat invloed marketing ?

Quintos : ik heb genomen op een aantal bijkomende verantwoordelijkheden rond sales training en sales enablement . Eerder die organisatie werd gesteund uit onze sales operations team . Een van de dingen die we hoorden luid en duidelijk van onze sales leiders is , " Als we dit alles messaging in de markt moeten we integreren end to end . " Dus door te brengen dat in de marketing organisatie het stelt ons in te nemen wat we doen vanuit een marketing messaging en sales enablement perspectief en koppelen van marketing helemaal door om onze verkoopteams en dan , uiteindelijk , aan onze klanten.

Een ander aspect - en ik weet niet dat een heleboel mensen dit volledig te genieten - is de grote troef die we hebben geïnvesteerd in meer dan de afgelopen jaren wel de Dell Solution Centers. We hebben 13 van hen rond de wereld en we openen nog twee in de loop van de komende paar maanden . Ze zijn technische centra waar onze klanten in kunnen komen en ze kunnen diep gaan op alle gebieden van onze technologie rond opslag , rond netwerken, rond Cloud, rond veiligheid .

Ellett : U hebt gesproken over een verscheidenheid van de mogelijkheden die u in de afgelopen 10 jaar heb opgedaan : software services , security , cloud - gerelateerde producten. Doorgaand wat is het verhaal dat al die disparate activa verenigt ?

Quintos : We hebben echt geloven dat we de mogelijkheid om onze klanten te voorzien van end - to-end , schaalbare , geïntegreerde oplossingen , van het apparaat naar het datacenter naar de cloud . Het is niet ingewikkelder dan dat . Wij geloven in dit idee van agile , flexibele , schaalbare oplossingen .

We hebben veel geïnvesteerd in een open non-proprietary oplossingen die we schalen met de behoeften van klanten . Wij denken dat dit een duidelijke onderscheidende factor voor Dell . Veel van onze concurrenten lanceren grote ingewikkelde oplossingen die zij dan verwachten om af te schalen naar het voldoen aan de behoeften van hun klanten in het middensegment .

Terwijl we oplossingen die zeker werken in die ruimte we fundamenteel geloven in een ontwerp punt dat onze klanten in staat stelt om onze oplossingen te gebruiken om schalen met hun behoeften . En door het hebben van activa die de cliënt , de PC , de tablet , infrastructuur, software , beveiliging , dat alles omvat , zijn we uniek gepositioneerd om oplossingen die zijn geïntegreerd , schaalbare ontwerp , en past bij alle klanten grootte.

Ellett : Het klinkt als een boeiende onderneming verhaal . Wat is de rol van de consumentenmarkt gaan vooruit ?

Asus A32-K52 BatterijAsus A32-K72 BatterijAsus A32-K53 BatterijAcer Aspire One AOD255 Batterij   

No comments:

Post a Comment