Monday, December 30, 2013

Kan Apple leren China over de kwaliteit?

Apple onlangs toegegeven dat medio januari iOS-apparaten verkocht zou worden voor China Mobile netwerken in China. Het is 's werelds grootste mobiele netwerk en Apple biedt iPhone 5s en iPhone 5c voor de markt. En toch door de rekeningen van veel analisten , dit China Mobile deal kan iets slechts kort van ramp zijn .

Kan Apple leren China over de kwaliteit ?
Het woord " premium" is een vloek . Hier zijn een paar voorbeelden van de vele berichten:

Op Forbes , Mark Rogowsky gewaarschuwd dat Apple niet kunt maken de verkoop van dure eenheden .

In plaats daarvan , Apple is waarschijnlijk het nut van alleen de verkoop van meer prijzige telefoons door middel van meer dragers in zijn huidige fiscale jaar oogsten . Terwijl China Mobile zal niet helpen deze vakantie kwartaal , zal het waarschijnlijk helpen glad enkele van de seizoensgebondenheid die onlangs heeft gezien Apple inkomsten vallen aanzienlijk in het nieuwe jaar . ( De China Mobile uitrol samen met Chinees Nieuwjaar , niet een grote tijd voor het geven van geschenken , maar de uitwisseling van geld is gebruikelijk . En met opwinding over de iPhone , eerste reactie is waarschijnlijk sterk te zijn . )

Vanaf hier , Apple is terug op een kruispunt . Het kan blijven nastreven van haar huidige premie - prijs natuurlijk , met het risico dat een volwassen markt voor smartphones maakt zelfs dat onhoudbaar .
Meer dan bij CNN Money , David Goldman zei dat zonder een low - cost iPhone , Apple zal niet een merk te maken in China .

Apple CEO Tim Cook heeft gesproken over het verkrijgen van een sterkere positie in China als een belangrijke prioriteit voor het bedrijf . De China Mobile deal zal helpen Apple dat te bereiken .

Maar tenzij Apple verandert zijn strategie en biedt een goedkope iPhone voor de Chinese markt - iets dat het bedrijf niet bereid om bewezen - het is onwaarschijnlijk dat Apple een top Chinese smartphone -speler zou worden.
Echter , dit alles vreten door business analisten mist de mark : Ja , Apple is de high-end spel met mobiele apparaten en met zijn computer lijnen . Dit is het merk , zoals de marketeers zeggen . Maar het is ook strategisch .

In een bericht op de maandag Let blog , Jean - Louis Gassee zei dat mobiele providers in de VS en Japan Apple's " slow - maar - steady , surround - van - beneden aanpak " hebben gevolgd en dat China volgt nu het patroon.

Apple is meester van de langzame - maar - steady , surround - van - beneden aanpak. Meld u eerst een zwakkere speler die strenge controle van Apple zal accepteren in ruil voor de mogelijkheid om zaken weg van de dominante speler die balken in Cupertino 's termen te nemen . Na genoeg klanten zijn overgestapt op de kleinere concurrent , de marktleider zich bedenkt en tekenen met Apple - op Apple's voorwaarden.

Dit werkt alleen als - en alleen als - de iPhone is een geweldige verkoper voor de vervoerder . Apple haalt een hogere prijs voor zijn iPhone om twee redenen : sterke volumes en hogere opbrengsten per abonnee in vergelijking met andere toestellen.
Gassee citeert dan analyse door Asymco oprichter Horace Dediu over de verschillen tussen de iPhone en Android klant . Hij zegt dat Apple klanten zijn klanten beter in dat ze gebruik maken van hun telefoons meer , surfen meer en meer betalen voor diensten . Deze vraag leidt tot meer investeringen in het netwerk door de vervoerders .

Als er geen extra browsen dan is er een veel kleinere economische prikkel om netbeheerders om te investeren in infrastructuur. Het is deze relatie tussen het gebruik en de inkomsten die ik veronderstellen drives exploitanten mee te nemen, en voor de stimulering van de iPhone. En de veerkracht van deze link geeft aan dat het nog werkt .

Als er iets moet worden gesloten, is dat niet al het gebruik gelijk is gemaakt . De gegevens over hoe apps en advertenties worden verbruikt is consistent met een kwalitatief verschil tussen iOS en Android . Deze gegevens is hetzelfde .

Het is iets van een cliche om te zeggen dat het publiek variëren in termen van kwaliteit, maar dat maakt het niet minder waar . Inderdaad , netbeheerders afhangen van het feit dat het waar is. En dat doet Apple.
En het is waar . Apple klanten hebben altijd meer gedaan met hun computerapparatuur , zoals het maken of bewerken van inhoud , niet alleen het lezen of bekijken . Ze kopen meer software en gebruiken die software . Dit was zo in de dagen en het is waar tegenwoordig.

Zoals ik in een post van dit jaar genoemd , Paul Krugman is ( eindelijk) verkeerd over iets : Apple Macintosh , hebben pc analisten de commoditzation van de pc-markt geïnternaliseerd in de afgelopen 15 jaar en dit de hoogste waarde heeft . In dit vlak zijn alle computers gelijk zijn en hoe goedkoper hoe beter . En er is geen enkel punt in het kopen van een duurdere merk. Wat gold voor computers is hetzelfde met mobiele apparaten .

Maar achter de spottende , kunnen we soms een beetje afgunst . Bijvoorbeeld , in zijn Anandtech vakantie overzicht van de beste tabletten van 2013 , Jarred Walton zei : " Voor de prijsbewuste , laten we eerlijk zijn: . Apple is niet voor jou " Budget " en " Apple " zijn als olie en water - ze gaan niet samen. "

Ik zal hier eerlijk te zijn : ik ben niet naar de Apple ecosysteem gewijd door een stuk van de verbeelding , maar vooral dat komt omdat ik de neiging om meer te neigen naar de betaalbare kant van het spectrum . Dat gezegd hebbende, als geld geen rol , zou ik gaan kopen de iPad Air 32GB of misschien zelfs 64GB .

In mijn mening , de combinatie van SoC , industrieel ontwerp, vertoning , prestaties en andere functies maakt het de beste huidige tablet op de markt . Dat wil niet zeggen dat ik niet graag Android opties , maar als iemand die eigenlijk nooit een Apple-product anders dan een 4e generatie iPod Touch heeft bezeten , ik benijd steeds mensen die blijkbaar kan veroorloven de nieuwste en beste Apple smartphones en tablets .
Wat hulp begrijpen van het verschil tussen Apple en de rest van de industrie , tussen hun neemt op hun klanten en de oplossingen die zij bieden nodig? Neem een kijkje op hun vakantie seizoen televisie campagnes.

Replacement digital camera battery for Canon NB5L ,Canon NB-4L Replacement Digital Camera Battery Battery Charger for Canon NB-4L

No comments:

Post a Comment