Leverancier van technologische oplossingen HP wil groeien dan pc's en printers . En voor dat , is het tellen zwaar op productinnovatie , concurrerende prijzen en een robuust servicenetwerk . Rajkumar Rishi , senior director , consumenten GTM , PPS , HP India , vertelt Beryl Menezes over de plannen van de onderneming om klanten na te streven met een nieuwe online winkelen slaan , en de strategie om een leider in alle vormfactoren zijn. Bewerkte fragmenten .
Hoe is uw online winkelen slaan verschillend van uw website ?
De online winkel gelanceerd in augustus kunnen klanten een product te kopen als goed, en heeft de volledige HP product assortiment , in vergelijking met de website die is beperkt en staat niet voor daadwerkelijke verkoop . Ons eigen onderzoek bleek dat 81 % van de aankoopbeslissingen van consumenten worden beïnvloed door online product bekijken en in India , 70 % van de klanten weten precies wat ze willen voordat je naar een brick-and - mortar winkel om de aankoop te voltooien .
Betekent dit dat HP zal concurreren met channel partners en e - retail sites zoals Flipkart ?
Nee , Flipkart en andere e - commerce sites zijn onze klanten - het genereren van ongeveer 5 % van de omzet voor ons , dus we zullen niet met hen concurreren . We zijn ook erg blij met onze channel partners en in feite , toenemende aanwezigheid kanaal in verafgelegen delen van het land te bereiken landelijke klanten . Hoewel we verwachten niet online verkoop aan fysieke verkoop inhalen , is de online winkel zal naar verwachting meer bewust te maken van onze producten te genereren . De online winkel heeft ook een zeer gebruiksvriendelijke interface , waardoor zoekmachine optimalisatie veel gemakkelijker.
Wat is HP's best verkopende product vandaag ?
Volgens de IDC Asia Pacific Quarterly PC Tracker , heeft PC HP's marktaandeel steeg tot 34,1 % in Q2 2013 . De IDC Quarterly HCP Tracker blijkt ook dat HP heeft een marktleidende 57 % en 50 % aandeel in inkjet en laser printer categorieën , respectievelijk . Laptops zijn nog steeds zijn best verkochte producten in de computerwereld consumentensegment met 65-70 % omzet , terwijl we zijn getuige van een overgang in de desktop- ruimte met een all-in -ones ( aio's ) doen het beter in metro's . Met de Windows 8 OS komen , zijn aanraakschermen ook zeer snel groeien in de PC en laptop ruimte . We lanceerden ook de HP Chromebooks in de VS , die in India zal worden gelanceerd als goed, samen met andere multi - OS-platforms .
Dus, wat doet HP anders voor te blijven ?
Onze PPS ( drukkerij en persoonlijke systemen ) groei in India wordt gedreven door productinnovatie , concurrerende prijzen , een sterk kanaal netwerk in termen van bereik en langdurige klantrelatie , en een robuust servicenetwerk . Ook zorgen we ervoor ons callcenter wordt bijgewerkt op het beantwoorden van verschillende vragen over producten , koopervaring .
Wat is het plan voor de toekomst ?
Wij willen bekend staan als een leider in alle vormfactoren - niet alleen pc's en printers . Tabletten zijn een verlengstuk van onze pc-business en in feite , is HP's ElitePad tablet toonaangevend in de APAC regio . Het is echter te vroeg om commentaar op het krijgen in de zakelijke smartphones .
Asus A32-K52 Batterij, Asus A32-K72 Batterij, Asus A32-K53 Batterij, Acer Aspire One AOD255 Batterij
No comments:
Post a Comment